Audyt CallCenter w Warszawie / Warszawa
Popraw wyniki swojego działu telemarketingu w Warszawie (lub innym mieście).
Nie jesteś zadowolony z wyników swojego działu telemarketingu (Call Center), a może tylko chcesz by osiągało jeszcze więcej? Twoja firma znajduje się w Warszawie lub okolicach Warszawy? Mam dla Ciebie propozycję!
Zawodowo zajmuje się poprawianiem wyników działów sprzedażowych (w tym Call Center), oraz obsługi klienta. Przeprowadzam wewnętrzne audyty obecnej sytuacji w firmie, przygotowuje dedykowane szkolenia sprzedażowe dostosowane do potrzeb danej grupy, a także wspieram działania rekrutacyjne. Chętnie pomogę i Twojej firmie.
Kim jestem? Doświadczonym handlowcem, dyrektorem sprzedaży z wieloletnimi sukcesami, certyfikowanym szkoleniowcem, a także mediatorem. Więcej o mnie przeczytasz tutaj.
Zainteresowany współpracą w Warszawie lub okolicach?
Skontaktuj się ze mną i dowiedz się co mogę zrobić dla Twojej firmy!
ps. pracuję także w innych miastach na terenie całej Polski!