Skontaktuj się ze mną:
+48 791-160-623
lub kliknij i napisz email

Audyt CallCenter Wrocław

Audyt CallCenter we Wrocławiu / Wrocław

Popraw wyniki swojego działu telemarketingu we Wrocławiu (lub innym mieście).

Nie jesteś zadowolony z wyników swojego działu telemarketingu (Call Center), a może tylko chcesz by osiągało jeszcze więcej? Twoja firma znajduje się we Wrocławiu lub okolicach Wrocławia? Mam dla Ciebie propozycję!

Zawodowo zajmuje się poprawianiem wyników działów sprzedażowych (w tym Call Center), oraz obsługi klienta. Przeprowadzam wewnętrzne audyty obecnej sytuacji w firmie, przygotowuje dedykowane szkolenia sprzedażowe dostosowane do potrzeb danej grupy, a także wspieram działania rekrutacyjne. Chętnie pomogę i Twojej firmie.

Kim jestem? Doświadczonym handlowcem, dyrektorem sprzedaży z wieloletnimi sukcesami, certyfikowanym szkoleniowcem, a także mediatorem. Więcej o mnie przeczytasz tutaj.

Zainteresowany współpracą we Wrocławiu lub okolicach?

Skontaktuj się ze mną i dowiedz się co mogę zrobić dla Twojej firmy!

 

ps. pracuję także w innych miastach na terenie całej Polski!

Szybki kontakt!
+
Wyślij!